Pàgines

Endreçar l'Ànima


Discurs de presentació del llibre "Endreçar l’Ànima" de Marina Geli. Girona 19 de juny de 2010


Fa uns dies, la Marina em va trucar o jo a ella ara ja no ho recordo. Em sembla que vaig ser jo sí! I alguna cosa li explicava d’aquelles meves a raig amb el que sento i penso alhora, la Marina em va dir que tenia una sorpresa per mi. La veritat és que sorpreses agradables en el meu “entourage” actual poquetes i em vaig posar de molt bon humor. La Marina té això, et veu a venir i et mira així com de reüll i sap perfectament el que hi ha i el que et passa. No sé què li debia explicar però va pensar que lo de la sorpresa m’aniria bé. I va encertar!


Sabeu? Mai m’hauria pensat que el meu nom apareixeria en un llibre i us he de dir que estic contenta i emocionada i feliç que la Marina, precisament ella, s’hagi recordat de mi en un moment tan especial de la seva vida on es despulla i per tant parla des de dins amb sentiment i amb sinceritat. “em despullo discretament en societat”.


Quan la Marina em va demanar que digués unes paraules en la presentació del seu llibre aquí, a Girona, vaig acceptar encantada però immediatament vaig sentir una certa preocupació. Seré capaç, vaig pensar, de sintetitzar, en un temps breu, en poques paraules, tot el que sento per la Marina metgessa, política, amiga i companya? Bé, Ho intentaré.


Els meus primers contactes amb la Marina es van produir a través de la política ara fa 12 anys; des del primer moment em va fer confiança i sempre més m’ha seguit , cosa que m’ha ajudat molt i que no sap com valoro! Després ha aparegut una forta amistat i moltes complicitats, algunes d’elles en moments difícils.la Marina hi és just en el moment que més et cal, quan més ho necessites...


Llegeix tot l'escrit