El Marca Ciutat ha estat un èxit tan pel nombre d'assitents, la qualitat de les ponències, com per l'organització.
Més de 100 persones inscrites, els màxims especialistes del país com a ponents i una acurada organització per part d'en Pau Canaleta, director del seminari, i el personal de l'ajuntament.
Que ha estat un èxit queda fora de tot dubte i així ho diuen els participants o els ponents, un parell d'exemples:
- José A. Donaire: "La segona edició del Marca Ciutat ha estat un èxit. El projecte d'en Pau Canaleta, amb la col·laboració d'en Marc Teixidor, ha assolit la maduresa molt ràpidament i està cridat a ser un dels espais de reflexió més importants sobre el màrqueting urbà a l'Estat espanyol. L'edició ha tingut lloc a Roses, una ciutat que atreu idees, innovació i creativitat, gràcies al talent de la Magda Casamitjana."
- Albert Medran: "Marca Ciutat és el congrés de citymarketing més important de Catalunya i després d’aquesta edició s’ha posicionat, sense cap mena de dubte, com un dels més importants d’Espanya"
A més dels molts correus rebuts felicitant-nos per l'organització d'aquest esdeveniement.
l'Èxit també és del poble de Roses. Roses disposa d'una infraestructura com el Teatre Municipal ideal per aquest tipus de congrés i un personal que no dubte en esmerçar moltes hores perquè tot surti la mar de bé.
Una de les meves voluntats és treure el màxim de profit del Teatre i atraure esdeveniments d'alt nivell com el Marca Ciutat... i en vindran més!
En vindran més perquè Roses està consolidant un canvi de model que, entre altres, afecta de manera directe l'aposta per la Promoció Econòmica, la nova dimensió adoptada per la Cultura i el Patrimoni i una nova manera d'entendre la realció entre l'ajuntament i el ciutadà basada en la proximitat. Aprifitar al màxim els nostres equipaments també és una prioritat.
1 comentari:
Togel Online
Bandar Togel Terpercaya
Judi Togel
Agen Togel
Publica un comentari a l'entrada