Pàgines

Hola!

Benvinguts al meu bloc.

Per què un bloc?

Ja feia temps que hi pensava i m’he decidit a fer el pas. Un bloc més que un diari personal, que és del que té forma, és una eina de comunicació en xarxa que possibilita converses entre moltes persones.

Un bloc polític, per tant, és una bona eina que hem d’aprofitar els representants públics per comunicar-nos amb els ciutadans, recollir suggeriments, queixes etc. Però sobretot és una eina per una nova manera de fer política. Una política que es basa més en l’escoltar que no pas en parlar, on cada opinió val com la que més i que busca espais per la conversa entre els polític i els ciutadans.

Què hi trobareu?

En aquest bloc hi trobareu la meva agenda per tal que la gestioneu vosaltres mateixos: si hi trobeu un foradet m’escriviu i programem la cita. També podreu accedir des d’aquest bloc al canal de youtube de l’Alcaldessa, al meu Facebook o senzillament citar-me per prendre un cafè. A més al bloc hi aniré penjant aquelles consideracions personals que cregui oportunes, així com les novetats públiques més interessants.

Què hi ha de nou?

Aquest bloc s’afegeix als canals habituals de contacte amb la vostra alcaldessa com el telèfon, el registre d’entrada de l’ajuntament, el correu electrònic o la pàgina web municipal. Tot i aquests múltiples canals hi havia una deficiència: faltava un canal més personal, més proper, més immediat. Aquest és el buit que omple el bloc.

Com puc participar-hi?

Un bloc no seria un bloc sense la participació dels lectors en forma de comentaris. Tothom pot fer comentaris i no cal estar registrat. Tot i així pregaria que no ho féssiu des de l’anonimat. Evidentment, sigueu respectuosos amb TOTHOM. Si no fos així, em veuria obligada a activar la moderació dels comentaris per tal de filtrar aquells que no vagin signats o no siguin respectuosos amb qualsevol persona.

Què més Magda?

Res més. Espero la vostra participació activa. A partir d’ara teniu la vostra alcaldessa a un sol clic.